poniedziałek, 24 lipca 2017

Kurtka Hugo Boss/ jacket Hugo Boss

Kurtka Hugo Boss/ jacket Hugo Boss

Dzisiaj prezentuje wam stylizację zwiewną, lekką z akcentem ciężkości w postaci sandałów Dr Martens, które według mnie całkiem fajnie tu wkomponowały się.  Oprócz kurtki Hugo Boss przedstawiam również torebusię Vintage, wyszukaną w mojej szafie :)


Przyglądając się teraz zdjęciom stwierdziłam, że wyszedł mi z lekka styl glamur, boho i vintage. Jeden spory misz masz stylowy :) 
No cóż moda to zabawa, więc cały czas się nią zabawiam.
Zapraszam :)

Na sobie mam :

Kurtka/ jacket - Hugo Boss
Koszulka/ t-shirt - Monnari
Spoódnica/ skirt - Tkmaxx
Sandały/ sandals - Dr Martens
Torebka/ bag - Vintage

Kurtka Hugo Boss/ jacket Hugo Boss


Kurtka Hugo Boss/ jacket Hugo Boss

Kurtka Hugo Boss/ jacket Hugo Boss

Kurtka Hugo Boss/ jacket Hugo Boss

Kurtka Hugo Boss/ jacket Hugo Boss

Kurtka Hugo Boss/ jacket Hugo Boss

Kurtka Hugo Boss/ jacket Hugo Boss

Kurtka Hugo Boss/ jacket Hugo Boss

Kurtka Hugo Boss/ jacket Hugo Boss

Kurtka Hugo Boss/ jacket Hugo Boss

Kurtka Hugo Boss/ jacket Hugo Boss







17 komentarzy:

  1. Uwielbiam lato właśnie za takie cudowne spacerki :)

    _____________
    PorcelainDesire ♥
    

    OdpowiedzUsuń
  2. Super luzacji look, lubię falbaniaste spódnice, pieknie cekiny do kropek, kurteczka super i sandały też, a torebusia już wiesz :)) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A torebusia to wisienka na torcie :) Dzięki Olu :))

      Usuń
  3. Niby misz masz, ale racja- moda na szczęście w niczym nas nie ogranicza, nie zamyka w żadne sztywne ramy, jest po to by się nią bawić i czerpać z niej na własne sposoby :)
    super wyszlo ! mi bardzo podoba się Twoja propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie to wszystko połączyłaś. Wyglądasz pięknie i baaardzo dziewczęco. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny zestaw. Wyglądasz cudownie w takiej letniej scenerii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylówka rzeczywiście pomieszana, ale niewątpliwe urocza. Właściwie każdą rzecz bym przygarnęła...

    OdpowiedzUsuń
  7. Super jest ten zestaw ;)


    Buziaki piękna :*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  8. The style is really confused, but undoubtedly adorable. Actually, every thing I would have gotten ...
    หนังใหม่

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opnie i komentarze. Jest mi bardzo miło, że zaglądacie do mnie :)