piątek, 31 lipca 2015

Spodnie dresowe Savida / Sweatpants Savida




Jakboy ktoś pytał, bądź był ciekawy to u mnie lato jeszcze się nie zaczęło i pewnie już nie zacznie, taki urok tutejszego klimatu... Dziś na pierwszym planie sesji są spodnie dresowe z cienkiej, eleganckiej tkaniny. Bardzo mi się spodobały, więc była dobra okazja żeby je kupić, cena :)) Wyprzedaże jak większość z was ja tez lubię :))














Kamizelka/ waistcoat - Zara
Bluzka/ blouse - s'Oliver
Spodnie/ trousers - Savida
Torba/ handbag - Versace Jeans
Buty/ shoes - Dr Martens
Okulary/ galsses - Primark




fot. Joseph





27 komentarzy:

  1. Spodnie są mega, musze na takie zapolować :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No trudno ;) za to nie bedzie tez mroźnej zimy ;)
    Dzięki kamizeli nie jest to dres ;) nawet mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super spodnie! Cała stylizacja super ;)
    Nowy post: http: http://fanaberieoutlet.blogspot.com/2015/07/ananas-w-roli-gownej.html
    Zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie super, cały zestaw Marzenko bardzo ciekawy, podoba mi się.
    Świetna kamizelka. Szkoda, że nie masz lata ale można się przyzwyczaić.
    Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu nie przyzwyczaiłam sie i raczej już nie przyzwyczaję :) ale jak są promienie słońca to cieszę się nimi :))dziękuję

      Usuń
  5. Dresowate spodnie to ja zawsze ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne spodnie i torebka cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tam u Ciebie byłoby dla mnie za zimno;)) Ale w takie portki można wskoczyć wszędzie!
    Super, luzny zestaw!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O na pewno Edytko zamarzłabyś tak jak ja marznę :(( dzięki

      Usuń
  8. Bardzo przyjemny zestaw, podoba mi się kolorystyka! Takie lato chyba by mi się bardzo podobało! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety mnie takie lato już drażni ;) dziękuję

      Usuń
  9. Napiszę tak: fantasycznie wyglądasz w tych spodniach.
    Fajnie to wszystko zestawiłaś....Buty i narzutka super!!!
    Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bonito look, cómodo y relajado. Besos

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są te spodnie!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi sie ta stylizacja wszystko idealnie do siebie pasuje jednym słowem idealna :3


    KLIK Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja jest naprawdę świetna, na luzie, na spacer lub tak po prostu aby się dobrze czuć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spodnie dresowe wyglądają bardzo porządnie no i do tego te super buciki :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice pants and look !!!!!!!!!!!


    Kisses

    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opnie i komentarze. Jest mi bardzo miło, że zaglądacie do mnie :)