wtorek, 29 lipca 2014

Luzik...

W ostatnim poście Curra określiła mnie jako mamma włoska o ile dobrze ją zrozumiałam. Z tego powodu przyjrzałam się dziś stylowi włoskiemu. Charakteryzuje się on podkreślaniem atrybutów kobiecości, pokazuje talię i eksponuje biust, również tym, iż nie zna wieku, niezależnie od niego kobieta zawsze powinna dobrze wyglądać. Włoskie kobiety z dumą akcentują swoją kobiecość, dojrzałość, lubią być podziwiane. W skład klasycznego włoskiego stylu wchodzi czerń, czerwień jako symbol seksu, biel, złoto, koronka i wysoki obcas,dół sylwetki jest ołówkowy lub w postaci spódnicy A, obowiązkowo ciemne okulary,do tego niesfornie upięte lub długie włosy oraz czarna kreska na górnej powiece. Czerń na lato może wydawać się  złym pomysłem,  jednak jest to ulubiony kolor południowych piękności ( nie rezygnują z niej latem), których wyszukany styl podziwiają kobiety na całym świecie. Mnie również jest trudno na lato pożegnać się z czernią, nie potrafię do końca bawić się kolorami, nie czuję ich chociaż bardzo u innych podobają mi się. Dlatego też dziś kolejna stylizacja w tonacji czerni i oczywiście Dr Martens :) Mnie zainspirował włoski styl ;)














Bluzka - ONLY
Spódnica - ONLY
Buty - Dr Martens 1490
okulary -  Betty Boop

36 komentarzy:

  1. Kupuję to w całości, a kiecki TAK zazdroszczę! A propos włoskich kobiet i ich stylu... to co piszesz kojarzy mi się z Monicą Bellucci. Pracowałam kiedyś we Włoszech i naoglądałam się Włoszek, tych z małych miasteczek. Rzucało mi się w oczy, że są zupełnie inne. Tandetnie wyglądają, są przemalowane, szybko roztyłe, te starsze zaniedbane, bardzo małomiasteczkowe. Oczywiście nie wszystkie! I nie wiem jak teraz. Ale to co wtedy zobaczyłam(kilkanaście lat temu) troszkę mną wstrząsnęło, biorąc pod uwagę jaka sławę ma włoski styl itd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację ja wzoruję się na Monice, jest ona dla mnie ikoną :) i na stylu domów mody włoskiej, który pokazują go jako nieskazitelnie elegancki i kobiecy :)

      Usuń
  2. Ja też latem nie żegnam czerni:))
    Wyglądasz świetnie, a spódnicy podobnie jak Sylwia TAK Ci zazdroszczę, cudna:)))
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba, to podejście włoskich kobiet do kobiecości!!!
    A Ty rzeczywiście masz urodę Włoszki! I powinnaś ją podkreślać jak najbardziej! I tym co lubisz! Mnie tam czerń latem wcale nie przeszkadza. Nawet wolę ją bardziej niż zimą czy jesienią. Wokół jest dosyć innych kolorów:))
    Zestaw - pełen odjazd!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, one naprawdę potrafią być piękne bez względu na wiek, oczywiście nie ujmując nam polkom :))))) Dzięki

      Usuń
  4. Super! wygladasz naprawdę niesamowicie, powiem ci, ze bardzo pasuje ci taki look i takie mocne butki
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarny kolor nie jest zły. Trzeba tylko umieć go nosić np. jak ponętna Włoszka, a nie jak czarna sycylijska wdowa. Ty oczywiście reprezentujesz typ ponętnej Włoszki, a Twoje butki coraz bardziej mnie zachwycają. Pozdrawiam i znikam na pewien czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu cieszę się, że zmieniasz zdanie na temat butów :)

      Usuń
  6. Świetna stylizacja !!! baaaardzo włoska!!! :) a Ty sama wyglądasz jak rodowita Włoszka!!! :)
    Świetne zdjęcia!!! :)
    Pozdrawiam :)
    ____________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. swietna spodnica!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/07/tiulowe-szyfonowe-spodnice.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz świetnie ( jaka tam mamma italiana :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Drugie zdjęcie zdecydowanie najlepsze, dla mnie oczywiście. Jak styl włoski, to jednak zdecydowanie szpilki, nie martensy - wiem, ze je lubisz, ja też, jednak nie do takiej stylizacji. Dorzuciłabym tez jasny pasek, dość szeroki, na bluzce - wyraźnie zaznaczenie talii podkręciłoby ten styl, byłoby też dopełnieniem tej gry kontrastów. I biały kwiat we włosach, najlepiej żywy. Tylko to już nie byłabyś ty, tylko ja...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno wszystko się zgadza :) tylko ja nie do końca poddaję się temu stylowi, jednak wolę zachować swój :) jedynie zaczerpnęłam z niego to co mnie odpowiada... szpilki jak najbardziej ale na skałkach chyba nie dałabym rady ;)

      Usuń
  10. spódnica genialna! zdjęcia na skałkach są rewelacyjne, tło idealnie dobrane do stroju bądź odwrotnie :), ja też nie rezygnuję latem z czerni bo lubię ją bardzo, wybieram jedynie zdecydowanie lżejsze tkaniny i dzianiny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba, o miejscu też pomyślałam, że będzie odpowiednia ;) dziekuję

      Usuń
  11. Świetnie się prezentujesz i przyznaję masz wiele z Włoszki. Bardzo podoba mi się spódnica.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, spódnica jak ją zobaczyłam musiała być moja ;)

      Usuń
  12. rewelacyjne B&W ! a spódnica wymiata !

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzeno, Twoja włoska wersja baaardzo udana. Oj tak, masz coś z Włoszki... Jesteś piękną kobiecą - kobietą!
    Wyobraź sobie, że jakaś oszustka kradnie moje zdjęcia z bloga i podszywa się za mnie. Publikuje je na naszej klasie... Dla mnie to skandal!!! Na profilu, też ma moje zdjęcie!!!
    Proszę wszystkich, by pomogli mi ją zdemaskować! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi przykro za to co Cie spotkało!!!!!! dziękuję....

      Usuń
  14. Widzę że lato nieźle zakręciło Tobą i stylizacje coraz śmielsze a zarazem z pazurem.Nie pomylę się ze stwierdzeniem,że podkreślają Ciebie,odkrywa się prawdziwą M,BRAWO LEJDYS:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taa jak wcześniej wspomniałam po czterdziestce zakręciło mnie ;)))

      Usuń
  15. tak zgadzam sie masz w sobie włoska nute w polaczeniu z ta słowiańska tworzy sie mieszanka wybuchowa - genialna spódnica <3

    OdpowiedzUsuń
  16. I love black and white.
    Your skirt is precious and you have the full look phenomenal.

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam okazję w ostatnim czasie przyglądać się Włoszkom( o ile dojrzałam je w tłumie turystów ;P ) . To prawda są mega kobiecie, to najbardziej rzuca się w oczy.
    Podoba mi się to zestawienie spódnicy i cieższych butów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super sesja, super luzak...ja w lato mało w czerni, coś ostatnio mam odwrót od czarnego ale kobieta zmienną jest i tak mi się właśnie zmienia...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swój czas na wszystko także i na kolor :) dziekuję

      Usuń

Dziękuję za wszystkie opnie i komentarze. Jest mi bardzo miło, że zaglądacie do mnie :)