wtorek, 24 grudnia 2013

Boże Narodzenie / Christmas








Wyjątkowe to święta, bo łączą ludzkie serca.
Są to święta zgody, miłości, radości.
Ludzie lgną do siebie,
bo wspólnie chcą się radować
i dzielić tym, co mają.
Gdy nie mogą świąt spędzić razem,
łączą się myślami,
telefonują do siebie,
ślą życzenia.
Aldona Roża


Jestem już w PL tydzień, a tyle się już zadziało, mam chwilę, żeby życzyć Wam wesołych świąt:)


Niech magiczna noc Wigilijnego Wieczoru przyniesie Wam spokój i radość, a każda chwila Świąt Bożego Narodzenia żyje własnym pięknem, Nowy Rok obdaruje Was pomyślnością i szczęściem. Życzę Wam najpiękniejszych Świąt Bożego Narodzenia, niech spełniają się wszystkie Wasze marzenia.







8 komentarzy:

  1. Radosnego świętowania. Pozdrawiam serdecznie. Barbarossa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego o wszelkiej pomyślności Marzenko !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie również Wspaniałych Świąt !:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzajemnie...choć juz mijają...wszystkiego co najlepsze:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzenko, przyjmij ode mnie życzenia wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 2014 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I really like this post a great deal. I will certainly be back. Hope which i will be able to read more helpful posts then. Will be sharing your understanding wonderful my associates!
    Addicting Games Canoeing

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opnie i komentarze. Jest mi bardzo miło, że zaglądacie do mnie :)